الجمعة، ٢٣ ديسمبر ٢٠١١

قلة عقل


قبل ما احكى على العريس رقم 65 احب اقول موقف لطيف جدا ليه علاقه بالجواز برضه
تخيلوا انى اكلم واحد بعد جوازه بأسبوع عشان اباركله الاقيه بيقولى
انا ياما لمحتلك انى عايزك انتى وانتى كنتى بتصودينى
 هههههههههههههه يعنى بالذمه ده وقت مناسب للكلام ده ؟؟
 عموما هو مش حد غريب ده اخو اسوأ عريس لعام 2009 و الظاهرالطينه من العجينه
 زميلى فى المهنه وبصراحه ماقدرشى انكر انه ساعدنى كتير فى دراستى
لكن مش عارفه ايه اللى هبله على الاواخر كده ؟
هو اصغر منى بسنتين تقريبا وعمرى ماكنت حطاه فى دماغى لانى كنت بنظرله على انه اخ وبصرف النظر انه اخو واحد اتقدملى قبل كده او لا
 فهو شخص غير مناسب على الاطلاق
 وبالرغم برضه من ان فى اوقات انا بستهبل فيها وبضطر اعمل عبدو العبيط واصد اللى قدامى من تحت لتحت لكن بجد انا معملتش معاه كده نهائى لانى مش فاكره انه اصلا لمحلى لحاجه وممكن يكون لمح وانا بجد ماختش بالى لانى انا من الاول بحط العلاقه فى حدود معينه لا تتخطاها وطالما عارفه انه ماينفعشى عريس يبقى هاعتبره اخ وهاتجاهل اى حاجه تصدر منه سواءا بكيفى او غصب عنى 
عموما ماقدرشى اقول غير انها قلة عقل

0 التعليقات:

إرسال تعليق