الجمعة، ١٤ أكتوبر ٢٠١١

مكالمة تليفون رخمه

اه رخمه رخمه وغلسه كمان 
بالرغم من انى انا العروسه التانيه لكن برضه اتغاظت كان احساسى نفس احساس ليلى طاهر فى الفيلم لما كان صلاح ذو الفقار بيخونها معاها برضه لكن هى كانت متغاظه 
بس انا بصراحه ماكنتش متغاظه جدا لانى مش بغير عليه وعارفه كمان انه لو دور على عروسه تانيه غيرى هايكون عنده حق مش لانى وحشه بس انا متأكده انه مش مالى ايده منى وحاسس انى كرفاه 
(عشان اكون منصفه يعنى)
المهم المكالمه كانت كالأتى:
انا : اذيك 
هو:الحمد لله مبسوط انك كلمتينى (مايعرفشى يا ولداه ان المكالمه مش لله)
انا :ميرسى 
هو :اخبارك ايه 
انا :كويسه الحمد لله صحيح كنت عايزه اسألك سؤال 
هو:اتفضلى 
انا بإبتسامه بلهاء حاولت امزجها بصوتى عشان الموضوع مايقلبشى بغم:هو انا مش ماليه عينك ولا حاجه؟
هوبإستغراب: ليه بتقولى كده دا انتى تملى عين الباشا
انا بحده خفيفه:مش باين 
هو:ليه؟؟؟
انا :عشان حضرتك بتدور على عروسه تانيه
هو:ماحصلشى
انا:لا حصل بس بسبب سوء حظك طلعت انا برضه
هو: لا صدقينى ماحصلشى فهمينى ليه بتقولى كده بس
انا:واحده صحبتى كلمتنى وقالت لى انها جايبالى عريس وبعدين لما قالت لى مواصفاته طلعت انت
هو:ومين صاحبتك دى
انا:(س) بس هى واحده تانيه قريبتك اللى سألتها على عروسه ليك
هو:اسمها ايه
انا:(ص)
هو:ياااااااااااااااه فعلا ده حصل اول ماجيت من السفر بس الموضوع ده بقاله كتيييييييييييير اوى مش من قريب
انا:متأكد؟؟
هو:طبعا  وبعدين وايه اللى هايخلينى اعمل كده ؟؟ 
انا :يمكن تكون اشتكيت منى لحد وهو اللى اتبرع يدورلك على عروسه ؟
هو:حد زى مين 
انا:مامتك مثلا
هو:وليه ماما تعمل كده وهى عارفه ان فى موضوع شغال ودايما بتسألنى عليكى وبتطمن يبقى هادور فى سكه تانيه ليه من نفسها
الحكايه كلها انى طلبت الطلب ده من قريبتى وكمان كان بهزار مش جد وخلاص نسيت اللى حصل ده نهائى وبعدين ده كان قبل ماشوفك بكتير 
انا:اوكيه خلاص عموما انا كنت بتكلم عادى مش مضايقه بس مجرد انى بسأل
هو:لا كان فيه حده فى كلامك 
انا:خاااااااااااالص انا فعلا كنت بتكلم عادى عموما حصل خير 
هو: اوكيه عموما انا مش مضايق لان الموضوع ده كان سبب كويس عشان تتصلى بيا بعد ماكنتى مطنشانى (سهوكة الرجاله بقى هايبتدى)
انا بسماجه :وهارجع اطنشك تانى من جديد :)))
انتهى







0 التعليقات:

إرسال تعليق